Stas photography-videocreation

Oblíbené

307 oblíbených alb 48 oblíbenců

Náš tip

Proměňte svá alba ve fotoknihu!
Ideální jako dárek nebo jen tak na památku.
Levně, rychle, jednoduše.

(janablah)
"Nejsme to my, kdo uloví fotku, to fotka uloví nás" Ernst Haas
(bele)
(quietgentle)
(jitka-jince)
... jsem obyčejný amatér, kterého focení prostě baví. Fotím prakticky cokoliv, co se mi líbí, co mne v daný okamžik zaujme. A jsem z Jinec (nebo chcete-li -z Jinců- oba tvary jsou pravopisně správné).
Jince = městys ležící v brdském údolí řeky Litavky ohraničeném vrchy Koníčkem (Jinecké hřebeny), Ostrým, Plešivcem a Pískem, asi 11 km severně od Příbrami.
Děkuji všem, kteří se zastaví a nahlédnou do mých alb a ještě více těm, kdož přidají i nějaký svůj komentář. :-)
Pro optimálnější zobrazení, lepší prohlížení stiskněte klávesu F11.
Moje fotky si můžete prohlédnout ještě zde: http://jitka-jince.galerie.cz/
a také tady: http://jitka-jince-cesty.galerie.cz/
(napol)
...a proto fotím moc ráda... ;-)
http://www.facebook.com/#!/pages/Barbora-Nebesk%C3%A1-fotografie/333065266804683
(daniel-cino)
Fotím pro radost. :-)
(kelly)
Boris Polevoj
Štěstí se málokdy dosáhne, ale stojí za to jej celý život hledat.

Vystihnout správný okamžik ve fotografii je pro mne okamžik štěstí a protože takových okamžiků je málo, tak si ho nesmírně vážím.
Vítejte v mých albech
(elanus)
(rybicka30)
(prochajda68)
Jsem začátečník a tudíž amatér na Rajče mě přivedl kamarád Jirka Michl který tu má své báječné fotečky doufám,že jednou budu mít parádní fotečky jako spousta lidiček tady již má.Předem děkuji za prohlédnutí a případné komentáře od vás je to bezva relax a touto cestou se dá i díky vám procestovat kus světa :-) A také v neposlední řadě se toho moc naučit a vzít si z každého trochu :-)
(klt)
(jitkaumlau)
Ráda cestuji, navštěvuji hory, města, moře všemi dostupnými dopravními prostředky i pěšky.
Fotografie mě prostě baví .. ať už fotím já, nebo se dívám na svět očima ostatních :)
Děkuji za návštěvu mé fotogalerie, děkuji za komentáře, které mi zde zanecháte :)
Momentálně jsem si velmi oblíbila pevnou padesátku, občas mám pocit, že ten objektiv umí kouzlit ..

Poté, co jsem na půdě našla tátův starý Lubitel 2, začala jsem fotit i na svitkový film. Začínám fotit i s mojí novou starou Prakticou B100

Tak focení zdar! :)
(ferda29)
Protože často používám k fotografování i mobil, tak některé mé momentky jsou zde:
https://www.instagram.com/v.ladka/
(photomodel-studio)
------------------------------
Naše další projekty :
- Leonardo Photo
- Leo Photo
------------------------------
(serp)
(fotostandaliberec)
Dobrý den, jsem moc rád, že jste zavítali na mé rajčatové stránky. Fotky které si zde prohlížíte jsem pořídil pro vaše potěšení, poučení a hlavně pro mé přátele a kamarády. Jestli budete chtít tyto snímky použít komerčně tak mě prosím kontaktujte.

Děkuji, přeji krásné pokoukání.
(dannaf)

Nebyli nalezeni žádní lidé.

reklama